مصاحبه اختصاصی با مدیر عامل شرکت برفاب جناب آقای حسین ایزدی بروجنی

جناب آقای حسین ایزدی بروجنی  مدیر عامل شرکت  برفاب در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی حامیان حقوق مصرف کنندگان به سوالات زیر پاسخ گفت: 




 

1. به طور اجمالی نسبت به معرفی و سابقة فعالیت شركت اقدام نموده و روند فعالیت‌تان را چه‌گونه ارزیابی می‌كنید؟

شركت برفاب در سال 1369 تأسیس شد. اولین محصول كارخانة برفاب كه در سال 1370 تولید و عرضه شد كولر آبی بود. طی نزدیك به 25 سال فعالیت سبد تولیدات شركت توسعه یافته است و در حال حاضر تولیدات شركت شامل انواع كولر آبی، یخچال‌فریزر، فریزر صندوقی، ماشین‌ لباس‌شویی دوقلو، آبگرمكن و بخاری است‌. كارخانة برفاب در استان چهار محال و بختیاری در زمینی به مساحت 50،000 متر مربع واقع شده و در حدود 1400 نفر نیروی انسانی با تخصص‌های مختلف در سالن‌ها و خطوط تولیدی مجهز آن مشغول به كار هستند. برفاب از سال 83 صادرات به كشورهای منطقه را آغاز كرد و میزان آن را به‌صورت مستمر افزایش داد به‌طوری كه یازده سال پیاپی مورد تقدیر رسمی قرار گرفت و در پنج سال به‌عنوان صادركنندة نمونة كشور معرفی شد و در حال حاضر یكی از افتخارات برفاب است كه بیشترین حجم صادرات لوازم خانگی كشور به این شركت تعلق دارد.

2.   شركت چه دیدگاهی در رابطه با رعایت حقوق مصرف‌كنندگان دارد؟

دیدگاه مدیران ارشد شركت برفاب در مورد رعایت حقوق مصرف‌كننده روشن و مسئولانه است مدیران شركت رعایت حقوق مصرف‌كنندگان را نه تنها یك وظیفه بلكه یك مرام انسانی در قالب داد و ستد تجاری دانسته و بر خود فرض می‌دانند از هرگونه خدشه به آن جلوگیری به عمل آورند. راه‌اندازی واحد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سال 86 و امور مشتریان (Call Centre) برای شنیدن صدای مشتریان و جاری‌سازی نظرات و پیشنهادات آنان در تولیدات شركت بوده‌ است. دریافت استانداردهای كیفی تولید نظیر گواهی‌نامه‌های ISO9001 و استانداردهای محیط زیستیISO14001  و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت كاركنان OHSAS 001 گواهی بر رویكرد شركت در رعایت حقوق مصرف‌كنندگانش است.

3. دریافت نشان حمایت از حقوق مصرف‌كننده چه تأثیری بر عملكرد شركت شما داشته است؟

دریافت نشان حمایت از حقوق مصرف‌كنندگان مسئولیت و تعهدات شركت برفاب در قبال مصرف‌كنندگان تولیدات این شركت را دو چندان كرده به‌طوری كه در تصمیمات و برنامه‌های آتی بخش‌های مختلف سازمان تأثیر گذار بوده و سازمان را بیش از پیش برای ارتقای كیفیت و كمیت محصولات و قیمت‌گذاری منصفانة آن‌ها برای پاسخ‌گویی به نیاز مصرف‌كنندگان و جلب رضایت آنان متعهد كرده است.

4.   4- شركت شما چه تولیداتی دارد، انواع آن را نام ببرید.

شركت برفاب تولید‌كنندة لوازم خانگی است. انواع كولرهای آبی برای نصب در فضای خارجی (Out door) و كولرهای آبی برای فضای داخلی (In door)، انواع آبگرمكن های نفت‌سوز،گاز‌سور و برقی، انواع یخچال‌فریزر، فریزر صندوقی، ماشین‌لباس‌شویی دوقلو و انواع بخاری‌های گازسوز و برقی‌ از محصولات این شركت است.

5. آیا تولیدات شما فقط در سطح كشور توزیع می‌شود یا به دیگر كشورها هم صادر می‌گردد؟ به چه كشورهایی؟

صادرات اغلب یكی از آرزوهای شركت‌های تولیدی در ایران است كه تحقق آن توانمندی‌های خاصی را در یك شركت تولیدی می‌طلبد. رقابت در فضای بین‌المللی با شركت‌های توانمند و باتجربة اینترنشنال آسان نیست مگر با تلاش و پشتكار برای شناخت خواست و سلایق مصرف‌كنندگان خارجی و جاری كردن آن‌ در تولیدات شركت. صادرات برای برفاب یك هدف راهبردی بلند‌مدت بود كه برای تحقق آن بسیار تلاش شده است و خوشبختانه تا حدی هم محقق شده است. این ادعای بزرگی نیست كه در حال حاضر برفاب یك برند خوش‌نام در خاورمیانه است.

6. آیا تحریم‌ها بر روند فعالیت شركت تأثیر داشته و راه‌ برون‌رفت شما چه بوده است؟

مطمئنا تحریم‌ها در طول زمان دارای اثرات منفی بوده و شعاع عملیات تولیدی و صادراتی را محدود نموده است،‌ اما خوشبختانه با اتخاذ تدابیر و تصمیمات به‌هنگام راه مقابله با آن چاره‌اندیشی و تا حد زیادی در رفع اثرات تحریم‌ها مؤثر بوده است.

7. محصولات شما چه مشخصة كیفی دارد كه سبب برتری شما نسبت به دیگر بنگاه‌ها می‌شود؟

كارخانة برفاب از سال 91 با پیاده‌سازی استاندارد ویژة آزمایشگاه‌ها، ISO17025، به آزمایشگاه آكرودیته مجهز شد. وجود آزمایشگاه آكرودیته (آزمایشگاه همكار مؤسسة‌استاندارد) كارخانة برفاب را به قطب تست محصولات لوازم خانگی در منطقه تبدیل كرده و امكان انجام تحقیق و توسعه در مورد تولیدات شركت را فراهم آورده است. همین امر باعث می‌شود علاوه بر این‌كه اصول كیفی تولیدات شركت بیش از پیش مطابق با استاندارد‌های موسسة استاندارد است، نسبت سایر رقبا پیشنهادات و خواست تغییر و بهبود مصرف‌كنندگان روی محصولات را آسان‌تر و با امكانات بیشتری بررسی می‌كند و می‌تواند درصد قابل ملاحظه‌ای پاسخ‌گوی خواست‌ مصرف‌كنندگان ‌باشد. شركت برفاب نزدیك به 600 نمایندة خدمات پس از فروش در اقصا نقاط كشور دارد كه با دقت و وسواس انتخاب شده‌اند. از آن‌جا كه خدمات پس از فروش ادامة خط تولید است داشتن شبكة قوی خدمات پس از فروش در كشور از دیگر نقاط قوت شركت برفاب است.

8. تولیدات شما در زمینة تولید لوازم خانگی می‌باشد با توجه به نیازهای مشتریان آیا كیفیت و كمیت تولیدات شما نسبت به سال‌های پیش تغییراتی داشته؟

مصرف‌كنندگان چه در داخل و چه در خارج از ایران همواره خواستار تنوع و بهبود در كیفیت و طراحی محصولات هستند. در سال اخیر تولید دو محصول جدید محقق شد. یكی فریزر صندوقی كه با استقبالی بیش از پیش‌بینی شركت مواجه شد به‌طوری كه تولید مدل جدید آن در برنامة سال آینده قرار گرفت. یكی هم بخاری برقی فن‌دار كه به درخواست مصرف‌كنندگان و برای تكمیل سبد تولیدات شركت تولید و عرضه شد. در سال جاری خط تولید بخچال‌فریزر توسعه یافت و به‌صورت كامل مكانیزه شد كه این امر حجم تولید این خط را به‌صورت قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد داد. ماشین‌آلات و تجهیزات پلاستوفوم نوسازی شد كه حاصل آن بهره‌وری بیشتر تولید خواهد بود.

9. مشتریان علاقمند هستند كه محصولات شما علاوه بر كیفیت از نظر شكل ظاهر هم مورد پسند قرار گیرند شما در این زمینه چه ایده‌هایی دارید؟

حتی‌المقدور سعی می‌شود سلیقة مشتریان و مصرف‌كنندگان رعایت و در تولید محصولات لحاظ گردد. پیش از تولید بازار بررسی می‌شود و از مصرف‌كنندگان نظر‌سنجی انجام می‌گیرد و پس از تولید هم نظرات مصرف‌كنندگان از طریق فرم‌های نظر سنجی كه در همة محصولات وجود دارد توسط واحد مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تجمیع و تحلیل می‌شود و عملیاتی شدن آن از طریق واحد طراحی و تكوین كارخانه دنبال می‌شود.

10.   آیا شما در زمان قیمت‌گذاری محصولات خود به حقوق مصرف‌كننده توجهی دارید؟ در این راستا شما محصولات خورد را چه‌گونه قیمت‌گذاری می‌كنید؟ِ

تعیین قیمت در شركت كاملا زیر نظر سازمان حمایت از مصرف‌كننده انجام می‌گیرد و شركت با ارایة لیست قیمت به قیمت تعیین شده متعهد است. با وجود تورمی كه در اقتصاد وجود دارد و مشكلاتی كه همة تولید‌كنندگان با آن مواجه هستند برفاب همة تلاش خود را كرده تا افزایش قیمت تمام شده را از طریق بهره‌وری بیشتر و با افزایش تولید جبران كند تا مصرف‌كنندگان كمتر متأثر شوند.

11.   مشتریان از چه طریقی می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را در رابطه با محصولات این شركت با شما در میان گذارند؟

ِفرم‌های نظر‌سنجی در همة محصولات تولیدی شركت وجود دارد كه به همة مصرف‌كنندگانی كه آن را تكمیل و ارسال می‌كنند هدیه‌ای تقدیم می‌شود. واحد امور مشتریان Call Centre » در هر زمانی آمادة شنیدن نظرات مصرف‌كنندگان و پی‌گیری درخواست آن‌ها تا به‌نتیجه رسیدن آن است. همچنین مصرف‌كنندگان می‌توانند انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق تماس با ما وب‌سایت شركت در قسمت تماس با ما» در وب‌سایت شركت ثبت كنند. ایمیل‌های دریافت شده از طریق وب‌سایت در اولین فرصت پی‌گیری و پاسخ داده می‌شود.

تحلیل محمود سریع القلم از قراردادهای جدید عربستان با آمریکا

در دولت های مختلف به ازای هر درصد نرخ رشد اقتصادی به طور متوسط چند میلیارد دلار نفت صادره شده؟

بررسی نرم وضعیت فولاد در سال 96

شركت ,كه ,برفاب ,مصرف‌كنندگان ,تولید ,محصولات ,تولیدات شركت ,شركت برفاب ,از طریق ,در سال ,و در ,واحد مدیریت ارتباط ,یخچال‌فریزر، فریزر صندوقی، ,حسین ایزدی بروجنی

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قاصدون عکس های خفن پرم وبسایت کلامو وبلاگ شرکت هامریار ارائه دهنده انواع تجهیزات صنعتی farhangi eghtesadi انواع کرم و روغن پوست FarTops شهدای فدیشه نیشابور سردار شهید محمد اسلامی نسب